Välkomna!

Jag heter Marie och bor i Örkelljunga med min man och fyra barn. Jag har pärlat i två och ett halvt år nu ungefär och har kört runt på många pärlpartyn, men känner att det nu är dags att öppna här hemma så att ni kan komma hit till min butik och om ni vill kan vi ha pärlpartyn här också.
Har byggt en bod på tomten som jag kallar för pärlboden där jag har ställt upp alla mina boxar med pärlor för bra överblick och här finns även bord och stolar så att man lätt kan sitta några stycken och tillverka halsband, armband m.m, endast fantasin sätter gränser. Ni kan också komma om ni vill köpa pärlor, hängen, kedjor m.m. Boden har blivit hur bra som helst, men allt är inte riktigt färdigt än.

Jag har även funderat en tid på att ha ett designteam och har nu gjort verklighet av det.
I designteametingår än så länge en tjej som heter Elina. hon bor i Örkelljunga och är 23 år. Det är kul att kunna ha någon att bolla ideér med. Hon hjäpler mig med att komma på nya ideer angående designen på smycken och ibland hjälper hon till på pärlpartyna också.
Elina hjälper mig med bloggen också, är det något som verkar helt galet uppåt väggarna..så bara säg till så får vi fösöka fixa det.

Det ni kan hitta här är bland annat
Sötvattens-, metall-, glas-, snäckpärlor
Olika slags hängen och berlocker
Kedjor med olika utseende
och en hel del utöver det.


Öppettider:

Tisdag 9.30 - 13.30
Torsdag 11.30 och framåt på kvällen (är jag inte i boden så ring mig)
Lördag 9.30 - 14.00

Mobilnummer: 076-82 422 35
Mail: [email protected]
Adress: Liewensgatan 33, Örkelljunga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0