Ny i designteamet

Jag heter Katarina Lindgren och är 40+,  bor på landet med min familj och alla våra djur.

Jag började pärla för ca 3-år sedan. Det var så inspirerande med att få skapa något med händerna och tanken och alla dessa fina pärlor och berlocker. Det har blivit många halsband med tiden. Och alla får man en kärlek till.

Så fick jag erbjudandet om att få gå med i Maries Designteam. Och det kunde jag ju inte missa. För när man besöker Maries "Pärlbod" får man en så härlig känsla i kroppen om att få skapa när man kliver in. Och inte minst, Maries varma mottagande.

Mvh Katarina

Kommentarer
Postat av: Katarina Lindgren

Hej Marie!

Här har det jobbats ihelgen med hemsidan. Snyggt!

Lycka till på tisdag. Mvh Kina

2009-10-05 @ 13:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0